Ben biticem,bu satırları okuyan sen... Dünya bitecek, Her bütçeye göre cennet varmış öbür tarafta Her aşığa göre cehennem. Onlar da bitecek. Ah'ım kalacak boşlukta. Allahından bul Allahım dediğim.
1 yorum:
Adsız
dedi ki...
düşüncelerin ve yazılarının bir eşi benzeri yok nazarımda godsy.daha çok yazmanı isterim.
1 yorum:
düşüncelerin ve yazılarının bir eşi benzeri yok nazarımda godsy.daha çok yazmanı isterim.
Yorum Gönder