20110425

Angela

Kim, ne zaman, nerde beddua ettiyse:
Çoğunu sıcak içtik rakının ve kimi sevdiysek çıtkırıldım.
Sigaranın yanında iyi gidiyor diye çok sevmek
biz hep çok sevdik
ki onu da beceremeyip terkedildik.

Umut diye el uzattık,unut diye açıldı avuçlar...
yine de gülümsemek lazım Angela, ne zaman "seviyorum" diyen çıksa,
küçük çocuklar geliyor aklıma.
Hani susadım diye seni kaldırıp bi yudum içtikten sonra
bardağı bırakır ya,
hakkettim biliyorum Angela,
Bir bilsen ne çok cümle harcadım,
saymadım Angela,sayamadım.

Belki bu yüzden artık senin gibi kadınlar çekiyor canım.Melek kokan,kadın olan kadınlardan... Ama bu tımarhanede bi satır da olsa yazamadım seni.Herkeslerden sakladım.Kendime bile çaktırmıyorum aslında sana hasta olduğumu.Güzel şey sevmek seni,değiyosun ya boşver gerisini...

Hiç yorum yok: