20110520

Bugün

Ben bugün sevdiğim kadını kaybettim.
Yalan.
Ben bugün sevdiğim kadının benden vazgeçtiğini anladım.
Eksik.
Ben bugün sevdiğim kadının benden vazgeçtiğini kabullendim.

Öldürmeyen şey güçlendirir derler de aslında o dedikleri şeyler öldürür. Yavaş yavaş,hissettirmeden öldürür.
Bana güzel bişey söyle der yanındaki kız.
Bir zamanlar kurduğun güzel cümlelerin sonu gözyaşı olmuştur.
Güzel sözcüklerin çoktan öldüğünü o zaman anlarsın.
Örnekleri çoğaltmaya gerek yok.Bir gün hayatına bakarsın, bi gün hayat gözlerini sana diker bakmak zorunda kalırsın.Pembe panjurlu evler yıkılalı çok olmuştur.Yol geçmiştir ortasından bir bahçenin. Daha kucağına almadan, daha doğmadan,annesinin karnına tekme atmadan ölmüştür tüm çocukların.
Gördükçe kaçarsın,kaçarken arkadan bakar, kaçmaya çalıştığın yerin bir mezarlık olduğunu anlarsın.

Keşke,keşke artık sana ölmek için kimse gelmese,öldürmek için gelmese...
Sonra böyle bigün gelir kapanır kapı, gitmek için gelen herkese.

Hiç yorum yok: