20111004

Hani,

Bekliyosun hani,
çoktan kabullenmişsin.
Kabullenmek değil lan bu başka bişey.Neyse işte öyle bişey.Ama bekliyosun işte.Bi sabah gelicek hani, bu siktiğimin yerinde karşıma çıkacak.
Siktir lan,olmaz öyle şey.
Olmaz...Biliyosun olmaz,asla olmaz,hiç olmaz,olmaz işte oğlum olmaz.Ama bekliyosun lan.Dışarı çıktığında dünyanın en güzel gölgesini bir kere daha görmeyi bekliyosun.
Kader diyorlar bazen.Hayırlısı...
Niye hiç bi hayır bizi bulmaz?
Kızıyosun bazen;
öyle ya hiçbişey istemedin.İstemeyi aklına bile getirmedin.Bi hayırlısı da bizi mutlu etsin demek niye hiç mümkün olmaz.
Bi türbede buluyosun kendini bazen,bi camide...
Allah karşına dikilmiş gibi.
Allah...
Hani çaresizlerin çaresi,dertlilerin dermanı,kimsesizlerin kimsesi...
Nerdeydi?
Hani bi gece vardı da benim bileklerim kan içindeydi,hani bi kimsesizin mezar taşına sarılmıştım ben,
bi düğün gecesiydi. Hani saat sekiziyirmi geçiyordu elimdeki kelepçenin eşi, bi yankesicideydi.
Allah...
Hani çaresizlerin çaresi,dertlilerin dermanı,kimsesizlerin kimsesi...
Nerdeydi?
Ama bekliyosun hani.
Bilmiyosun ki lan.O kadar yıl olmuş ki, o kadar zaman geçmiş ki, o kadar şey bitmiş ki.
Çok mu sevdiğinden bekliyosun, belki salaksın ondan,belki bekliyecek bişey yok diye...
Ama bekliyosun işte.
Eş dost ne zaman evleneceğini soruyor bazen,bazıları kız buluyor.Sadece sen beklemiyorsun tabi, bazı arkadaşların çocuk bekliyor, bazıları düğün harcamalarının bitmesini...
Her gece yatmadan evvel etrafa bakıyorsun.Evler; aynı anda iki odasının ışığı birden yanan evler, yarını yaşamak için sebebi olan evler.Gözünün alabildiği ne varsa işte,sendeki karanlığı bitiremeyecek yerler.
Koşmak değil ki bu durup soluklanasın,oyuncak değil ki kırıldı diye çöpe atasın.
Çok özledim diyesin geliyor bazen,kendinden bile utanıyorsun onu özleyebildiğin için.Her sabah boğazında bir ağrı,az iç diyorlar az iç şu sigarayı...Sigaradan değil ki abicim bu ağrı, her gece rüyamda ona sesleniyorum, ben bağırdığımı sanıyorum ama rüyamda bile ulan,
bi kez,
dönüp bakmıyor bana.Sabah işte uyanıyorum, boğazımda bu ağrı.
Çok dilendim,çok yalvardım Allaha,
bi kansere değişmek için bu aşkı.
Kanser güzel şey: Ölürsün çoğu zaman ya da iyileşirsin...
şanslıysan.
Ben ne ölebiliyorum ne iyileşebiliyorum.
Ama ona da yanaşmıyor Mevla.
Benim "aşk"ım kanser kadar kıymetli değilmiş galiba.
Ve senin bunların hiçbirinden haberin yok.
Ben,
ben bekliyorum hala.

Hiç yorum yok: