20090303

Asansör

Gitmeli en iyisi yine çekip gitmeli.Sanki sen gelmişsin de olmamış gibi.Yalan söyledin bana Tanrım.İhlas,felak,nas korumadı onun gözlerinden,içimde yine aynı yas.Ağıtlarım dolaşıyor dilden dile,kimsenin ölüyü sorduğu yok.Her ölüyle biraz daha ölüyorsam eğer,sorun yok.
İnsanlardan uzak durmalıyım.İnsanları kendimden uzak tutmalıyım.Hayat bir oyun diyenler niye kızıyorlar çocuk kalmama.

Kaç kere yenilebilir insan diye sor kendine.Verdiğin cevap kadar kaybettim ben.Ben ah zavallı ben.Sesi boğuk eli soğuk.Doğa ananın karnındaki sakat çocuk.Bileğimi kesiyorum, kanım adını yazıyor.Kalp grafiğim bile ismine benziyor.Niye kelimelerim sana yetmiyor.
Kelimelerimden başka bir şey yok elimde.Gelen boş gitmiyor,bir parçamı yanında götürüyor hadi sıra sende.Kelimelerimi al yanına,son parçam da gitsin seninle. Gökyüzü içsin yıldızları,ispirtoyla dolsun içim.Doğru maalesef evet.Sensiz ben bir hiçim.

Tövbe edecek kadar çok seviyordum seni.Sabah 8 de kalkmaya başlayabilir,omlet bile yiyebilirdim.Normal bir adammış gibi.Efendi kelimeler bana göre değil.Sin’i kaf’ı sinkaf ediyorum.İşte Söylüyorum.

Seni seviyorum.Hani bir mektup yazsam;nar tanem,nur tanem,bir tanem diyerek başlayacakmış gibi.Bendeki sen:Hazan mevsiminde 23 Nisan.Belki sen beni sevsen,hiçbir yavru kuş terk edilmeyecek anneleri tarafından.Nolurdu sanki zavallı kuşları öksüz bırakmasan…Tamam biliyorum,fena halde sevilmiyorum.Bir bilsen ne çok sıkıldım sevilmemekten.Beş milyar dokuz yüz küsur milyon gözümde değil ama sen sevmiyorsun ya o koyuyor adama.

Şimdi ben yine şarkılar dinliyorum.Karanlıkta kayboluyorum,güneşin en tepede olduğu noktada.Sessizliğe gömülüyorum.Hadi gel oku ve git.Hiç gelme okuma istersen.Ya gel artık ya da gitme.Bıktım inan ve inan bıktım.Sigaram gibi benim sevgilim.Yarın bırakıyorum.Burda olsan görürdün.Akciğer kanserinden ölüyorum.

Hiç yorum yok: