20090525

Mıh

Güneş cidden doğuyor mu acaba her gün,tam tepe de oluyor sonra batıyor mu?Bana daha çok;seni farklı açılardan görmeye çalışıyormuş gibi geliyor.O kadar güzel ki yüzün.O güzel yüz şimdi ruhumdaki yalnızlığı yüzüyor.Hafifliyor ruhum,ve ben üstad gibi değilim:Gözlerin gözlerime değiyor,cebrail oluyor bakışların tanrı beni cennetle müjdeliyor.O bir kaç dakika emir geliyor ,hadi tüm acılarını unut ve bir bebek doğuyor uzaklarda sanki tüm insanlığa umut...

Ve ben kaçıyorum
kafiyelerden
sıralı cümlelerden
ısrarla muhafelet ediyorum
kaderimde beni sevmeyeceğine dair
basılı bulunan mühüre.
belki kızılayda bir duvara yazarım
seni seviyorum diye.
okuyunca anlamalısın
yazanın ben olduğunu.
hiç de mütevazı değilim sevdiğim
çünkü
benim seni sevmem dışında hiçbir şey
sevmek değildir.

Ufacık bir kayık yaptım umutlarımdan,salıverdim kan dolu yüreğimin okyanusuna
sen deniz fenerim oldukça batmam mümkün değildir.Bu yüzden yalvarıyorum sana,sakın gözlerini kapama.

1 yorum:

Aşk ve Zehir dedi ki...

''benim seni sevmem dışında hiçbir şey sevmek değildir''

...