20090613

Mutsuz Son


Seninle konuşmayı istedim,kimseyle olmadığı kadar çok.Oysa şimdi çocuğu kurtarıp annenin maalesef'lere gömüldüğü bir ameliyat gibi konuşmayı istemek.Seni boğmamak için susuyorum ve sen susarken içimi kanla boğuyorum.Olsun senin gözlerin karşısında benim kanlar içinde boğuluşumun ne önemi var.Kendine iyi bak, beni düşünme demeyeceğim.Kendine iyi bak,o zaman ben zaten iyi olurum.Hem mezarda,hem iyi,hem ölü.

Küçük prens ne zaman masal yazacak olsa çırılçıplak konuşurmuş,elma değilmiş kelimeler ona göre,kelimeler nar. Oysa bilirmiş kelimeler soyununca, insanların gözlerini kapattığını ama yine de hiç düşünmeden yaparmış. Zaferi hırsız gibi çalmayı yediremezmiş kendine.Maskeli beğenişler yerine maskesiz sevişler istermiş. Oysa sonuç hep aynı olurmuş.Bilmeler küçük prense düşermiş,bilmezden gelmeler onlara.Kederli çığlıklar küçük prense susmalar onlara,hatıralar küçük prense unutmalar onlara... Kendine bir hücre yapmış anladım'lardan,duvarlarını haklısın'larla örmüş.Kendine müebbet vermiş ama yine inadına bu hücrede;kendi başına tıp oynamayı seçmiş.Kendi yazdığı masalın kendi yazdığı sonlarında bile mutlu olamıyormuş prens.Mutlu olmak istemediğini söylüyormuş hazırcevap peri kızları.Asıl cevabı herkes biliyormuş oysa:cinler,periler,iki başlı devler.Herkes biliyor ama kimse umursamıyormuş.Mutlu edilmek istiyormuş küçük prens,kendi yazmadığı bir masalın içinde.

Hiç yorum yok: