20090806

Sana;

Kibritim bitti,zincirleme içiyorum sigaraları.Ölü kadar diri,hiçkimse kadar herkes,az kadar çok,var kadar yok... yaşıyorum.Sana iyi geceler dileyememenin huzursuzluğu içimde. Özlemeyeceğini bile bile,gidiyorum.Ben hep seni seveceğim.Bin kere söyledim bu cümleyi ama hiçbirinde bunun için kendimden nefret etmemiştim.Sen inanmıyorsun zaten,bilenler unutur,yazılanlar kaybolur.Ben seni sevdim dünya değişmedi,ben seni sevdim;ben değişmedim,ben seni sevdim;tanrı bile değişmedi. Her hikaye gibi başladığı yere döndü yeniden.O halde niye oldu dersen bilmiyorum.Belki yaradanın anlatım bozukluğuyum ama artık düşünmüyorum. Elif,dal mim nasıl oluyorsa sin,kaf...Elbet bir gün gerçekten ölür kurtuluruz senden.Yine de iyi bak kendine gerekirse senin yerine de ölürüm ben.Ve lütfen;
Gelme,görme,bilme: aşk beni n'eyledi.

2 yorum:

Aşk ve Zehir dedi ki...

AŞK için ölmeli AŞK,
o zaman AŞK...

Arka Sıra HANEDANI dedi ki...

"Özlemeyeceğini bile bile,gidiyorum.Ben hep seni seveceğim.Bin kere söyledim bu cümleyi ama hiçbirinde bunun için kendimden nefret etmemiştim.Sen inanmıyorsun zaten,bilenler unutur,yazılanlar kaybolur."

dahası yok bunun artık..

cka