20091119

Tekerleme

Kalbin sevgiye açtır,
seversin.
Kalbin acır.

Ki hüzün dediğin bulup buluşturulan paralarla alınan tekel biralarıyla tadılır.
Çok geceleri sabah ettim ben.
İnsanlar birbirini aldattı,boğazladı,seyahat etti,uyudu,uyandı.Oysa ben sadece sendim.Seni aldattım,seni boğazladım,sana gittim,senden geldim.Senle uyudum, senle uyandım.

Bir kağıt aldım,
seni yazdım.
Yazdığım sayfaları bir sobaya atıp elimi uzattım.
Herkes de acaba diye uzatmaz ya elini ateşe.
Belki yanmayı seviyorumdur.

Nev-i şahsına münhasır intiharlar çağında değil miyiz zaten?


Bir öykü yazdım ben.Çalakalem,apar topar,yarım yamalak.Mecnun vardı,leyla yoktu.Ferhat vardı, dağ yoktu.Don kişot hayaletlerle savaşıyordu.Bulanıktı harfler ya da ben ağlıyordum. Zaten çok sarhoştum hatırlamıyordum.Yandım,bittim,kül oldum.
Kalbim acıdı...

Hiç yorum yok: