20110315

silik

Bi'şey eksik.Yaz diyorlar güneş yok.Çiçeğe duran tüm erik ağaçları Nisan'la kanlı bıçaklı sanki.Bi'şey eksik bende.Bulamadım,çözemedim... her sabah durduk yere ceplerimi karıştırmam bu yüzden belki,
hayatın sırrı mendil cebine sıkıştırılacak bir kağıt parçasında olacakmış gibi.

Gözlerin,güneşli bir yaz gününde kılınan sabah namazıydı.Gözlerin on yaşında bir kızın,kasabada dul kalışıydı,parmağıma bağladığım ip gibiydi gözlerin; bana, yaşadığımın hatırlatılışıydı.Şimdi her sabah,her öğle,her akşam ve bazı geceler...Şimdi burda ya da her nereye gidersem gideyim orda,kimse senin gibi bakmıyor.
Beni dirilerin arasına ölü gibi gönderdi tanrı.
Hep'lerin içinde hiç kaldım,beylerin içinde piç...Ve sen bulunduğun her mevsimi kadife yapan güzelliğinle bana sayamadığım ömür'lerce uzaktasın.
Tuttuğum her el,avucunun içinde senin gibi bi cennet saklıyor mu'nun acabası.Ve ne yapsam bişeyler eksik...

16.Mart.2011
Hiçbiyer

Hiç yorum yok: