20111112

Evkaf Apartmanı

Onikikasımikibinonbir,
yaş yirmisekiz,
tereyağ beşyirmişbeş
margarin biryetmiş lira,
ve iki ekmek
ikincisi yalnızlığımı unutmak için,
yalnızlığı unutmaya çalışmak sıfırvirgül altmış lira,
ben kimseyle konuşmadım bugün,
belki ayıp oldu insanlara.
diş fırçamla konuşmuş olabilirim aslında,
peki ben burda hep yalnız mı olacağım dedi,
anımsadığım kadarıyla.
diş fırçaları bu yüzden konuşmamalı galiba.
birazdan beşinci kahvemi pişireceğim,
orda da çıkmazsın diye bakmıyorum falıma.
ve otuzyedinci sigara yanıyor dudaklarımda,
dudaklarım yanıyor bak,
yirmisekiz  yaşımda.
ve bol bol Neşet Ertaş dinliyorum.
sen beni gönlümce mutlu mu sandın diyor.
mutluluk sanırım kahvenin tek kişilik yapılmadığı anlarda.
sonra halının altından boynunu uzatmış gastede kalıyor gözlerim.
hayat bir mucizedir yazmış şeker bi kızımız.
yeter ki görmesini bilelim-miş,
peki mucizeler de bizi görecek mi sevdiğim?
peki mucizeler de bizi görecek mi?

Hiç yorum yok: