20111126

gitgide

1
Denizi olan şehirleri sevemedim ben.Deniz, kadın gibi.Gözlerinin içine bakınca bi umut kaplıyor içini.Oysa biliyorsun,öğrenmişsin.İyi şeyler olmayacak.Mutfağındaki masa söylüyor sana bunu,bak iki senedir orda toplasan; "3" kez kahvaltı tabakları öpücük kondurmamıştır gerdanına...
6
Beni yoran acı değil,yaşıyor rolü yapmak.
Konuşmak zorunda kalmasam,ille konuşacaksam da bi siktirin gidin dışında cümle kurmasam.Çıkmasam evden.Gökyüzünü unutsam,insan yüzünü unutsam,ezan duymasam,rüya görmesem...
13
En çok cenneti merak ediyorum.Acı çeken çok insan tanıyorum.
Sabahları ben penceremden; bu ta amına koduğumun hayatına bakarken,içimde hissettiğim şeyin karşılığının nasıl bi huri,hangi ırmak,hangi köşk olabileceğini merak ediyorum.Belki secdeye varmayışım da bu yüzden, payıma düşen acının fiyatı/ödülü/karşılığı yok.
Hüzün ille bişeyin adı olacaksa bu durumundur sanırım.Bana her cehennem.

Hiç yorum yok: