20120321

Bugün öğle yemeğinde aklıma geldin,
Dalıp gittim birden,acaba sen bişeyler atıştırabilmiş miydin?
Ben kendimi unuttum,sen beni,tanrı bizi... Çocuktum,büyüdüm,yaşlanıyorum.
Oturduğunuz ev satılıyor şimdi.
Ve benim hiç o kadar param olmayacak.
Babam kanserden gün aldı.Bugün yarın yakalanır.Annem hergün yirmi sayfa arapça yazı okuyor.Tanrı bizi esirgesin diye.Bişey de diyemiyorum.Neticede ben bir yaz mevsimi gündüzleri oruçlu, geceleri kırk yasin okuyarak yokluğunun acısını bir kanserle değişmek için tanrıya dualar etmiş birisiydim.
Olmadı.
Kızın sanırım beşinci sınıfa gidiyor.
Boktan bi adam oldum ben.Belki hep öyleydim.
Canım acıyor benim.
-ki canım ezelden acıyor benim.Çok içtim.Ellerimi kestim.Sokaklarda yattım.Yanımda kim varsa siktirettim. Canım acımasın diye neler ettim.
Ama artık ayrı bi acıyor.Hayatımdaki herkese kızgınım.Beni minnet'ler içinde boğdular.Ben sadece senin sokağının dilencisi olmak istemiştim.
Hayat sensiz çok uzun.Sensiz hayat çok uzun.Neşeli,umursamaz,asık suratlı,sarhoş,ayık... Herşey oldum onca yıl, yokluğunla başa çıkmak için.Uykumdan ağlayarak uyandığım gecelerin sabahında başka biri oldum.
Olmuyor.

Hiç yorum yok: