20120403

biryıl

7/Artık o kadar duygusal değilim galiba.Önceden sanırdım ki, herşeyin bir nedeni olmak zorunda.Her davranış bir mantığa bürünmeli mutlaka.16/Her el yardım için uzanmazmış insana.Kötüler kötü olmak zorunda ve nedeni yok ve çaresi yok.5/ zayıflar zayıf kalmak zorunda umuda yer yok.Hiç bi gepetto savaşamaz bu kadar pinokyoyla.Ve Don Kişotla, dağları delen Ferhat birbirine çok benziyor aslında.35/ Kimseye sevmeyi öğretemez.Kimse sevemez.Kimse bilmez.41/Hem o yürek yok sende.Bekleme,beklediğin gelmez.Bekle istersen kimse vaktinde gelmez.Belki en geç dediğin en erken gidendir.66/ Hadi sen de zararlı bişeyler yap kendine.Bize şark diyarında yazılmış kürdili hicazkar şarkılar söyle.Söyle ki kendini dünyada yalnız sanmaktan kurtul.Söyle ki son kuplede bir duble rakıyla boğul.Hadi bize kaç kez intihar ettiğini söyle ve lütfen -kalmadan kan revan içinde.Biliyorum sigarayı bırakmak için bir tarih yok zihninde ve doğmamış çocukların için isim aramayı hep yasakladın kendine.47/ O, o kadar da sen değil diye ve aslında bu cümlenin son kelimesi hep neyse diye bittiği için bu çile.86/ Islık çaldığın sürece insansın.Sen uzun zamandır insanlığından uzaktasın.Bir adım öndeyim sandığın insanlar gibi aslında,sen onlara bir adım da olsa uzaktasın.79/Tanrı puta tapanları sevmiyor ve tanrı ne yaparsa yapsın,senden put gibi durmanı bekliyor.İnsanlar geri geri yürümez sevdiğin herkes için bir önceki duraktasın.
Çayını karıştırırken serçe parmağını havaya kaldıran kız familyasının öğünü umut... yaşamadığından bu keskinlik...
21/35

Hiç yorum yok: