20090712

Med cezir et zehir

Sen beni sevsen n'olurdu diye düşünüyorum bazen.Ben seni mutlu ederdim,sen mutlu olduğun için huzursuz.Sen huzursuz olduğun için ben mutsuz.Kendini kuyruğundan yutmaya başlayan bir yılan gibi geçerdi günlerimiz...657 barkoduna yapışmış cumartesi geceleri sevişmelerimiz olmazdı kesin.Köpekbalıkları gibi gizli ve bir o kadar da gerekli,birbirine aşık iki sadist elele verip cinayet işliyor sanki.Doğurmadığın çocukla bana gelmen olurdu,doğuramayacağın çocuğun çöpe gitme sebebi.Sen kendini çok sevdiğin için umursamazdın,bense kendimden nefret ettiğim için.Sonuca gelirsek,umursamazlık olurdu; özlemle beklediğim sevişmelerin özeti.
Eğlenirdik kesin.Yan yana herşey tatlı olurdu.Gidişlerin baldıran zehiri.Gözlerimi açtığımda gözlerini görebileceğimi bilseydim,tanrıyı yenebilirdim.Anlamıyorum bazen,koca bir boşluk var içimde ve sen kaybolmak için kuyu kuyu dolaşıyorsun.İnan umduğundan güzel olurdu.Sen kış mevsimindeyken,güneşli bir şehirim ben.Gelmeye cesaret etsen görürdün belki hem güneşli hem denizi olan bir şehirdim ben.Ama hiç o kadar cesur olamadın ki sen.Belki de tüm cesaretin,korkularını unutma girişimiydi.
Başka n'olurdu acaba sen.../beni..../sevsen....?Bize bir zaman makinesi lazım olurdu zira;Başkalarıyla geçirdiğin yılların kırbacı sırtıma vururdu.Ruhunda camiye çeviremediğim ayasofya dururdu.Huzursuz,mutlu,sessiz bir tutku.Sen,ben ve asla hakederek yazamayacağım o kelime,ikimiz...

1 yorum:

Arka Sıra HANEDANI dedi ki...

abi bu yazı beni benden aldı yalnız söliim..

cka