20110414

Ziyan

Bir kız sevdim,gölgesinde ağaçlar gizli.
Gölgesi bile çiçek açmış bütün ağaçlardan daha güzeldi sanki.
Para biriktirmeye de başlardım belki.
Sigarayı bırakacaktım ulan, o beni sevmeye devam etsin yeterki.
...................
Ben sevdiğinde herşeyi yapacak adamdım,
ben hep sevecek...
Ve ne zaman sevmeye başlasam,karşımdaki gözlerde bir cüzzam belirecek.
Bak işte yine gitme vakti,dönmeyeceğini bile bile gitmek kaç paket sigarayla geçer bilmezsin ki!
.....................
Çok sevdim,çok gittiler,çok ağladım.Kültablasıyla bira aynı bardakta çok sabahladım.
.....................
.....................
'Bazı geceler', 'bazı hayallerde', bi çok akşam "iki" ekmek alıp dönüyordum eve, Giderken sana bıraktım birini,
Bir ekmekle mutlu olacak kız değildin elbet.
.....................
Ben iki ekmekle mutlu olacak adamdım.
Bazı hayalleri", 'bazı geceler'den çıkartınca sorun kalmadı gerçi.
Bazı cümlelerin yerinde sadece noktalar var,
Yazdığım ama bende kalan.
Sana verilen herşey ziyan sanki.

Hiç yorum yok: