20111013

kor

Alo anne,
Yok izin alamadım ki,
siz bol bol dolaşın İzmirde
sen selamımı iletirsin artık mustafa amcamgile..
.
.
Sana yalan söylerken,ne selamlar söyledim bilemezsin Anne.Sövdüm talihime, -ki talihin günahı da yok aslında.Otuzsaniyeyse 'hatır'ın şahanenin nazarında, talihe suç bulmak;
saçma!
.
Kurban Bayramının Arefe günleri
sokaklarda bileyci dolaşır hani,
bileyci narası duymuş kurban gibi kaderimi duyuyorum,
bazı akşamüstleri.
..
işinden evine dönen insanlara bakıyorum arastanın ortasında,
burda bi soba ustası var, yazın ortasında bile durmadan soba yapıyor.
Ne olurdu ki anne,
benim de,
altmışaltı yaşında,
temmuzayının sonunda
elindeki üç paralık sobaya,
vurup duran usta kadar umudum olsa.

bugün halini hatırını sorayım diye girdim içeri,
çaktırmadan ocağın içine fırlattım,
senin torun heveslerini,
bi demirci ocağında,
simsiyah küçük bi halka,
anlatıyor işte herşeyi,
hevesti, hatta biraz da çocukça...
bitti işte anne, söz olmaz bi daha.

1 yorum:

cecil dedi ki...

verdigin soze inandinmi ?