20111021

yaşamak

Şimdi şu saatlerde sofrasını kurmuş demlenen var mıdır bilmiyorum,
hala duruyor mu o yazı onu da bilmiyorum.
çınaraltı meyhanesinin sağdan üçüncü masasında
adın yazılıydı senin,
Niye adını oraya yazdım inan onu da bilmiyorum...

Elimde olsa herkese tek tek seni sevdiğimi söylerdim.
Ordular yönetemedim ülkeler fethedemedim,
bu yüzden unutulmamalı saydığım tek şeyim,
gözlerine çeyrek asırlık ibadetim.
onun da şahidi yok  işte sevgilim.
görüyosun ya bi tahta masa işte,bi kaç bin sigara;
ha bi de mahkeme tutanağı...

ölüyorum lan burda,
kendi halime gülüyorum.
dışardan baksan gülmekten ölüyorum.
da
değil işte.

evli misin bekar mısın diye soruyolar,
sensizim lan işte.
diyemiyorum.
benim medeni halim sensizlik,
sırrımı kimseye veremiyorum.

şöyle yap böyle yap diyorlar bazen,
ne gerek var parantezine alıyorum.
paydamda öyle bi sıfır ki sensizlik
ben hep tanımsız kalıyorum.

senin başka bi adamın koynunda yattığını bilerek,
-"yaşıyorum"
daha ne yapayım ulan,
inan bilmiyorum.

Hiç yorum yok: