20121128

Sevdiğim kelimeler kendini fısıldıyor kulağıma; hicran,yara,matem,sevda,kara...
Sevdiklerimin yüzü geçiyor gözlerimin önünden.
Arada sırada iki ekmek alıp senin evinin yolunu tutmak istiyor canım.Sanki her akşam üstü iki ekmekle sana dönüyormuşum gibi.Oysa her günüm sadece mesainin dolmasını beklemekle geçiyor.
Akşamları sessizlik.Neyi düşündüğünü anlayamadan geçen saatler.Ve geceyarısı buralarda ışığı yanan tek ev benim evim.
"İki günü aynı olan zarardadır"
Peygamberler zamanında memuriyetin olmaması ne şans!
"İki günü aynı olan zarardadır"
İflasımı açıklayın o halde.
"İki günü aynı olan zarardadır"
El mecbur, kumarda hep kasa kazanır.
Vesaire vesaire...

Başkası olmak o kadar zor ki, ama mecburum:
 kendimi bazen,kendim yerine koyuyorum, nefes alamıyorum.

1 yorum:

kidgalahad9 dedi ki...

halen taşrada mı görev yapıyorsun?eğer oralardaysan bence oraların kasvetli ve boğuk yapısı senin hayat enerjini emiyor sanki.Ankara'ya büyük şehire dön dostum.sana ve yazılarına büyükşehirlerde ilham kaynağı var.